KAWA GPZ

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4988
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » sob dub 24, 2010 01:14:15

střelba může bejt i z chudý směsi, černej dým z oleje(kroužky,ventily, stírátka atd...)
tahle gepka má podtlakovej kohout a nemá čerpadlo, takže plní komory samospádem. Menšíí podtlak=menší průtok... Bohatou směs by klidně mohl dělat ten ventil, pokud nepřivírá dostatečně(ztvrdlá nebo skřípnutá membrána uvnitř, smzř ve spolupráci s blbě nastavenou hladinou nebo nefunkčním plovákovým ventilkem) a ochudí to naopak když neotvírá dostatečně (opět vadná membrána, rozpadlý těsnění pod kohoutem nebo hadice od karbce sající falešnej luft)... Je to kus, kterej musí správně fachčit, jinak je veškerý seřizování k ničomu...

http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh ... ion=403147

viz kohout...
Teda, to si aspoň myslím já...
Apropos, č. 16165 není čerpadlo, ale druhej filtr...Na mojí gepuli je to úplně stejný...
Já to ale vidím pořád spíš na chudou směs, bo se to neroztáčí a na malý otáčky to brble dobře, a taky byla řeč o sytiči, že už jako na něj nemusí... Co svíčky, koukali jste? Ty tu směs (moc/málo) určej celkem jednoznačně... Můj závěr je, KUCÍÍÍ, neteče vám benzííín :lol:

Jo, a teď mě ještě napadlo-častá vada u těchle motorů je prý přisávání falešného vzduchu gumovejma přírubama... to jsem sice neměl, ale někde jsem to četl v diskuzích na netu...což je taky chudá směs. Chce to pořádně ohřát a pak koukat na svíce, to vidím jako nejkratší cestu k diagnostice závady...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

amavet
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 102
Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amavet » sob dub 24, 2010 12:58:59

ventil je dobrej , funguje pekne . kdyz nadrz sundam , netece , kdyz potahnu vzduch z hadicky, tak zacne tect . v nem bych zavadu moc nevidel . ten sem cistil jako prvni , kdyz motorka nejela. asi 3x .
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » sob dub 24, 2010 14:03:09

když to čtu mám najednou dojem, že ti nejde do nádrže vzduch, že když to moc otevřeš, máš podtlak v nádrži a nepustí ti benál.
Až ti to nepojede, otevři si nádrž, jestli to udělá tssssssss jsi doma.

A třeba se jako obvykle jen mýlím :wink:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

amavet
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 102
Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amavet » sob dub 24, 2010 14:17:32

skusim to , možný to je taky .
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III

Uživatelský avatar
Uncle
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 259
Registrován: čtv led 24, 2008 18:19:58
Bydliště: Jihlava-> nedaleko Telče
Kontaktovat uživatele:

Tip

Příspěvek od Uncle » sob dub 24, 2010 14:32:52

Ahoj,
když už hledáme, tak bych si taky skusil tipnout. Mě se stávalo něco co se tomu podobá, i když ne na Kawě. Celej podělanej vtip (dnes už je to vtip, dřív mě to dost vypeklo) byl v tom, že jsem u přívodu vzduchu k filtru kterje motka nasávala pod sedlem měl hozenej jeden bazmek v kostičce od molitanu. Když motka stála tak jsi nemohl nic poznat, ale když jsem jel (čím víc, tím dřív), tak si ten kousek molitanu přisála a to bohatě stačilo aby nedostala dost vzduchu a zdechla za jízdy. Nejblbější bylo, že všechno ukazovalo jinam než na tuhle srandu.

Můj tip. Skus projít komplet přívod vzduchu a koukni odkud nasává, jestli ti ji něco nepřidušuje. Snad to pomůže.
#834 | ZX 10-R ´06 black. Kdo leští, má za tři ;-D

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4988
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Re: Tip

Příspěvek od misak39 » sob dub 24, 2010 15:54:40

Uncle píše:Ahoj,
když už hledáme, tak bych si taky skusil tipnout. Mě se stávalo něco co se tomu podobá, i když ne na Kawě. Celej podělanej vtip (dnes už je to vtip, dřív mě to dost vypeklo) byl v tom, že jsem u přívodu vzduchu k filtru kterje motka nasávala pod sedlem měl hozenej jeden bazmek v kostičce od molitanu. Když motka stála tak jsi nemohl nic poznat, ale když jsem jel (čím víc, tím dřív), tak si ten kousek molitanu přisála a to bohatě stačilo aby nedostala dost vzduchu a zdechla za jízdy. Nejblbější bylo, že všechno ukazovalo jinam než na tuhle srandu.

Můj tip. Skus projít komplet přívod vzduchu a koukni odkud nasává, jestli ti ji něco nepřidušuje. Snad to pomůže.
jo, bylo to na kejvačce, pod sedlem... :D taky jsem to měl... :D :D :D
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

amavet
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 102
Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amavet » sob dub 24, 2010 17:20:46

tak dneska jak na potvoru slapala. na sytic 5 tis otacek jak se zahrala , za studena cca 3500-4 tis otacek . na volnobeh 1500 otacek . za studena trosku hur jede a de hur vytocit do otacek , ale jde . od 5 tis , ztraci krapet na vykonu,jen za tepla . za studena leti. jeste sem si vsiml male louze , ktera se zacla objevovat ted . z karbce zacal trosku uchcavat benzin , nepatrne . ze vsech karbcu bych sis rekl . kde se da sehnat komplet sada trysek atd ? mozna by nebylo na skodu prdnout nove . k cemu slouzi sroubek v karbci s jehlou , podle manualu se mu rika "pilot" . je hned u napojeni na motor . na kazdem karbci jeden
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III

amavet
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 102
Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amavet » sob dub 24, 2010 17:58:33

jeste takovy debilni dotaz . mohlo neco vyhoret ? ze kdyz se to ohreje prestane to pracovat . ted sem si vzpomel , ze jednom v zime se mi stalo , ze jsem furd caroval s nadrzi a nechte sem spojil nadrz s plusem na beterce a pekne to zajiskrilo , jestli sem nahodou neco nespalil
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III

Uživatelský avatar
Hans gpz
Příspěvky: 15
Registrován: úte srp 11, 2009 08:00:44
Bydliště: Hořice na Šumavě

Příspěvek od Hans gpz » ned dub 25, 2010 08:44:47

Zdravím chlape tak jak tak čtu tak GPZta maj svuj měsíc,mám ten samej problé ale už sem na to asi přišel většinou jezdím s plnou nádrží a včera tak natankoval jsem a zase se dusila a střílela nešla do tahu nikdy nejezdím na polohu kohoutku na RES vzdy ON no a včera jsem skusil ho otočit na RES a mašina jezdí jak víno.Dneska rozeberu nádrž a skontrolu vzduch do nádrže sázím že to bude 100% podtlak v nádrži skus to taky třeba ti to pomúže.
Kawasaki GPZ600R

amavet
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 102
Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amavet » ned dub 25, 2010 08:51:53

no , právě sem včera stále čekal na farmářovu radu , jestli když otevřu nádrž , jestli to udělá tssss , ale zatím to jelo bez potíží . dneska ju tež rozeberu a uvidím .
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III

amavet
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 102
Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amavet » ned dub 25, 2010 12:39:42

tak to fakt vypada , ze je to podtlakem v nadrzi . dneska opet zaclo blbnout , zastavil jsem , otevrel nadrz a jel . sla vytocit bez sebemensich potizi , cili je asi celej problem na pul vyresen . ted to jen opravit a je to
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III

Uživatelský avatar
Hans gpz
Příspěvky: 15
Registrován: úte srp 11, 2009 08:00:44
Bydliště: Hořice na Šumavě

Příspěvek od Hans gpz » ned dub 25, 2010 14:32:56

Tak já mám vyřešíno vyčistil jsem výčko a jezdí jak drak.
Kawasaki GPZ600R

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4186
Registrován: pon led 21, 2008 23:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » ned dub 25, 2010 20:58:10

Vetsina problemu jsou "kravinky"... :) Tak at jezdi ;)
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
Z.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3439
Registrován: ned dub 09, 2006 17:07:36
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Z. » ned dub 25, 2010 21:13:47

Hans gpz píše:Zdravím chlape tak jak tak čtu tak GPZta maj svuj měsíc,mám ten samej problé ale už sem na to asi přišel většinou jezdím s plnou nádrží a včera tak natankoval jsem a zase se dusila a střílela nešla do tahu nikdy nejezdím na polohu kohoutku na RES vzdy ON no a včera jsem skusil ho otočit na RES a mašina jezdí jak víno.Dneska rozeberu nádrž a skontrolu vzduch do nádrže sázím že to bude 100% podtlak v nádrži skus to taky třeba ti to pomúže.
Taky mě to napadlo. To by mohlo pomoct ...
Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<

Michal71717
Příspěvky: 2
Registrován: stř dub 21, 2010 21:47:00

Příspěvek od Michal71717 » stř dub 28, 2010 21:18:39

heh stejný problém s gpz, prvně jela do 4000 od 4000 do 7000 poloviční výkon pak zas jak střela, tak jsem vyčistil karbce v jedné trysce byl kousek barvy z nádrže, dobré pohoda vyčistil jsem i kouhoutek a chvíli jela, aby se mi neucpávali karburátory přidal jsem filtr. Jenže po pár km mi začal téct benzín z přepadu karburátoru a jela na jeden válec, někdy nedovře jehlový ventil a zalije svíčku ( tady seženeš http://www.motoolek.eu/index.php/cPath/ ... cuoj9ic622 ) a když jsem dneska zůstal vyset při vyjíždce nebyl ve filtru benzín. Takže zkusím vaší radu vyčistit víčko nádrže

Odpovědět