[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 583: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 639: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Czech Kawasaki Club • Startování - Stránky 2
Stránka 2 z 2

Re: Startování

Napsal: úte pro 03, 2013 13:14:29
od volkswagen
Já používám k velké spokojenosti C-Tek, má (jako ostatně asi všechny) možnost napojit si nabíjecí konektor očkama na baterku a dát si zásuvku pod sedlo, takže se do baterky nemusíš dobývat. Nevím, jak je to u nového Zetka, u starého se tuším muselo sundavat sedlo řidiče.....

Re: Startování

Napsal: úte pro 03, 2013 13:46:37
od Blacky
Abych baterku vyndal, tak to je na rozebrani "pulky" motorky. :rolleyes: Ale vyvedeny kontakty na dosah jsou. Díkes juknu se po tom. :P

Re: Startování

Napsal: úte pro 03, 2013 19:43:16
od KankX
Blacky píše:Abych baterku vyndal, tak to je na rozebrani "pulky" motorky. :rolleyes: Ale vyvedeny kontakty na dosah jsou. Díkes juknu se po tom. :P
:))) jestli je pulka motorky 2 sroubky na plastu pod sedlem a kdyz ji chces vyndat ven, tak dalsi 4 vetsi sroubky na tom zeleze co baterku zajistuje, tak to bych ti nepral ji vyndavat z jinych motorek ;-) ...ale je pravdou ze u nekterych modelu na to aby jsi se dostal k baterce nepotrebujes zadne naradi.

Nabijeni u motorek sice neresim, nicmene mam vcelku dobrou vychytavku, mnohem chytrejsi nez vsechny ty vychytavky od pomazanych hlav co prodavaji nabijecky za prepaleny prachy. Kdyz nutne potrebuji, pouzivam pro nabiti klasickou 12V zasuvku ktera je bud na motorce, ctyrkolce origo, nebo si ji tam dodatecne montuji kvuli napr. nabijeni mobilu, navigace apod. Zadne dalsi zbytecne konektory.

Jo a co se tyka te otazky, jakou nabijecku pouzit, tak rozhodne nepouzivej tu tvoji starou "dokonalou" !!!
za 1. Nabijecka nesmi davat vetsi napeti jak 14,8V jinak jde baterka do kytek.
za 2. nesmis nabijet 5A, ale nejlepe jen 1/10 kapacity baterie.
za 3. 4 roky ji u zetka urcite nebudes potrebovat, pokud si s nim nebudes ve volnych chvilich svitit na cteni v garazi. Pri odstavce delsi jak 2 mesice doporucuji odpojit kablik od baterky. (Predpokladam ze tvoje Z750 nebude mit jen stejny kabat jak Z1000 ale i vlastnost vybijeni baterie :( )

Re: Startování

Napsal: čtv pro 05, 2013 10:10:27
od volkswagen
Honzovo řešení je dobrý, je chytrý, je fajn. Jen je musí používat pomazaná hlava, abys náhodou nenechal běžet navigaci na vypnutý motorce a nevytloukl si pak baterku třeba tou navi. My nepomazané hlavy napojujeme zásuvku přes zapalování ;)

Re: Startování

Napsal: čtv pro 05, 2013 13:40:35
od SumavaCZ
Taky mam zásuvku přes relátko, bo nejsem pomazaná hlava a určitě bych tam něco nechal zapnutý. :butthead:

Jinak na ER6 se mi baterka taky vybíjí. Po měsíci neježdění už nenastartuji. Přes zimu napojim udržovací nabíječku a celou zimu si toho nevšímám.

Re: Startování

Napsal: čtv pro 05, 2013 14:02:36
od KankX
volkswagen píše:Honzovo řešení je dobrý, je chytrý, je fajn. Jen je musí používat pomazaná hlava, abys náhodou nenechal běžet navigaci na vypnutý motorce a nevytloukl si pak baterku třeba tou navi. My nepomazané hlavy napojujeme zásuvku přes zapalování ;)
...to se mi naštěstí ještě nestalo abych tam zapomněl zapnutou navigaci. Přes relátko byla origo zásuvka na čtyřkolce, tak jsem ho musel vyřadit, neboť já právě často dobíjím na cestách telefon, kameru apod. když někde stojím, parkuju atd. Téměř každou noc jsem v Rumunsku, v divočině, přes noc nabíjel věci abych mohl druhý den fungovat ;-)
6 dní bez přístupu k elektrice člověk musí nějak řešit a tohle bylo nejjednodušší... a dokonce to fungovalo bez ztráty květinky včetně ranního startu a odjezdu :)))

Re: Startování

Napsal: čtv pro 05, 2013 14:45:02
od volkswagen
Takže jsi z toho moudrej, kámo? :-D

Re: Startování

Napsal: sob pro 07, 2013 17:06:21
od Méďa
volkswagen píše:Takže jsi z toho moudrej, kámo? :-D
:lol:

Re: Startování

Napsal: ned pro 08, 2013 18:23:17
od JÍRÁK
SumavaCZ píše:Taky mam zásuvku přes relátko, bo nejsem pomazaná hlava a určitě bych tam něco nechal zapnutý. :butthead:

Jinak na ER6 se mi baterka taky vybíjí. Po měsíci neježdění už nenastartuji. Přes zimu napojim udržovací nabíječku a celou zimu si toho nevšímám.
Já mám taky ER6 a za celou dobu co ji mám ( od r2008), jsem ji z máši nevyndal. Celou zimu sedí v pod sedlem, akorát loni jsem ji povzbudil nabíječkou. Na jaře vždy na první škrábnutí v poho naskočí. :D

Re: Startování

Napsal: pát zář 18, 2015 11:55:37
od Ladis
Tak alarm s imobilizérem vykuchanej, nová baterka (původní byla naprosto KO) a světe div se, motorka startuje jak za mlada, dobijí učebnicově jak teplá, tak studená a za 3 dny neztratila ani voltík...že bych měl to štěstí a tato anabáze konečně skončila a já mohl zase v klidu jezdit?! ;-)

...a nebo to tady těma plkama, který nikoho stejně nezajímají, tak akorát zakřiknu a na jaře budu zase dobíjet...?! :finga:

Re: Startování

Napsal: pát zář 18, 2015 14:18:52
od lukas.01
Tak už snad budeš mít klid.

Re: Startování

Napsal: sob zář 19, 2015 10:31:00
od Dak
Ladis píše:Tak alarm s imobilizérem vykuchanej, nová baterka (původní byla naprosto KO) a světe div se, motorka startuje jak za mlada, dobijí učebnicově jak teplá, tak studená a za 3 dny neztratila ani voltík...že bych měl to štěstí a tato anabáze konečně skončila a já mohl zase v klidu jezdit?! ;-)

...a nebo to tady těma plkama, který nikoho stejně nezajímají, tak akorát zakřiknu a na jaře budu zase dobíjet...?! :finga:
Spíš přeju abys dycky nastartoval a nemosel káblíkovat. :wink: